RSS2.0

Catàleg de plans

17/11/07

Aquest és el catàleg de plans turístic. N'hi ha per triar i remenar, com en les botigues de brocanters: plans estratègics, plans territorials, plans sectorials, plans urbans, monumentals, naturals... Tots els plans estan en format pdf i us els podeu descarregar fàcilment. N'heu d'escollir el que més us agradi i deixar en l'apartat de comentaris la vostra selecció; abans de triar-lo, assegureu-vos que no s'hagi anticipat un altre estudiant. La fitxa, en el proper post.

  1. Playas divertidas de Andalucía

  2. Plan Director de Márketing de Andalucía

  3. Plan Territorial Especial de Ordenación Turística Insular de Gran Canaria

  4. Plan Operativo de Desarollo Turístico de la provincia de Misiones

  5. Plan Turístico Ciudades medias del centro de Andalucía

  6. Plan estratégico de márqueting turístico. Ciudad de Buenos Aires

  7. Plan estratégico de turismo de Cuenca (Equador)

  8. Plan estratégico de desarrollo turístico de Ushuaia

  9. Plan estratégico de turismo de Quetzaltenango

  10. Plan Director de la Alhambra

  11. Pla Estratègic del turisme a Catalunya

  12. Plan estratégico de turismo de la provincia de Lambayeque

  13. Pacto por el turismo de Sevilla

  14. Plan estratégico de turismo de Quito (Plan Q)

  15. Plan Director de la Catedral de Santa Maria de Vitoria

  16. Plan estratégico de desarrollo turístico sustentable de Patagones

  17. Plan integral de márqueting turístico de Ecuador

  18. Plan estratégico Proyecto La Plata

  19. Plan director de San Nicolás de los Arroyos

  20. Plan de refuerzo de competitividad de Colonia

  21. Plan de dinamización turística de Almería

  22. Plan Qualifica de la Costa del Sol

  23. Plan de acción para la promoción del turismo sostenible en Centroamérica

  24. Plan Especial de Ordenación Turística Insular de Lanzarote

  25. Plan de dinamización turística de la Sierra de las Nieves y su entorno

  26. El turismo de naturaleza en España y su impulso

  27. Kern River Valley's Plan

  28. Malta's National Tourism Plan

  29. Nova Scotia Tourism Plan

  30. Hawai'i Tourism Strategic Plan

  31. Tourism Strategic Plan for the Surf Coast Region

  32. South Australia's Strategic Plan

  33. Tourism Strategic Plan. Newfoundland

  34. Tourism British Columbia. Service Plan

  35. Pla strategique du développement du tourisme nautique

  36. Plan for Tourism in London
  37. Pla Territorial de Mallorca

39 comentaris:

Meriflowers ha dit...

Bon dia!!!

Voldria treballar el turisme de natura a Espanya i el seu impuls.

Moltes gràcies!

Manelus ha dit...

Bon dia Don!
Me n'he descarregat 4 que m'atreuen molt però al final em quedaré amb el de Ushuaia.
Espero confirmació. Bon diumenge!

Francesc ha dit...

Bon dia Donaire¡
Agafaré el primer de tots¡ Playas divertidas de Andalucía, dubtava entre el de catalunya i aquest però al final ja he decidit.
Espero com en Manelus confirmació. Bon diumenge sense futbol....

Anònim ha dit...

Bon dia Donaire!
Després de pensar i pensar...crec que em quedaré amb el pla estratègic del turisme a Catalunya. Així aprenc més coses sobre aquí!

Anna Luelmo

Edo'o ha dit...

Bon dia familia, em quedo amb el de Hawai (bombai... es el paraiso...)
Fins dma!!

Anònim ha dit...

Elijo: "Plan de acción para la promoción del turismo sostenible en Centroamérica". Sostenibilidad en los países en vías de desarrollo es atrayente.
Por cierto, ¿Patrocina la UdG algún estudio "in situ" en esos países? Ahora tengo oportunidad de investigar :)

Sara ha dit...

Jo escullo el pla de dinamització turística de la "Sierra de las Nieves y su entorno"

Merci!

Laureta ha dit...

jo agafo

plan director de la Alhambra

Càrol Robles ha dit...

Bona tarda!

Jo he triat el Pla Territorial de Mallorca.

Donaire ha dit...

No cal confirmació. Una vegada escrit el comentari, nyam, és vostra

Anònim ha dit...

Bon dia!!

Se puede el de PLAN INTEGRAL DE MARKETING TURÍSTICO DE ECUADOR??me lo llebo valens!!


(he hagut de posar-ho des d'aqui `ja que no em deixa fer-ho des del meu blog..)

cristi ha dit...

Donaire em quedo per treballar amb el pla de dinamització turistica de Almería

Patufet ha dit...

Bon dia!! Em demano Quetzaltenango!!

Maria Sacot ha dit...

Hola, jo agafo el pla estratègic de màrketing de Buenos Aires!!

rosi ha dit...

EEi gent agafo Plan estratègico de turismo de la provincia de Lambeque.
Merci!!! fins dema!

rosi ha dit...

EEEi volia dir Plan estrategico de la provincia de Lambayeque al nord est del Perú

annita ha dit...

Escullo fer le Pla Strategique du développement du tourisme nautique.

nurieta ha dit...

plan de refuerzo de competitividaad de Colonia!!

mArTí ha dit...

Trio el pla estratègic de Turisme de Cuenca

Bernat Terrats ha dit...

Jo escolleixo el Plan for Tourism in London, en anglès, a veure com m'en surto!

PD: Potser m'hauré de plantejar visitar Londres després d'aquest treball!

Anònim ha dit...

Hola!! Jo agafo el plan Qualifica la Costa del Sol!!! Ok?

Fins ara!

odschpo ha dit...

Jo agafo el de escuador

Guenda ha dit...

Hola a todos.
He escogido " Tourism Strategic Plan for the Surf Coast Region".

Buon lavoro!!!!!

Guenda

odschpo ha dit...

Rectifico Nova Scotia Tourism Plan

marina ha dit...

bon dia:

dons despres d'haver de triar entre no gaire oferta em sembla que em quedo amb el Pla Estretègic Projecte La Plata

Anònim ha dit...

Em quedo amb el 13; pacto por el turismo de Sevilla.

Anònim ha dit...

em quedo amb el 13; pacto por el turismo de Sevilla

TriCy ha dit...

Bon Dia!!!
Doncs si encara no l'ha agafat ningú m'agradaría fer el 16. Pla estratègic del desenvolupament sostentable del Patagones.

Anònim ha dit...

hola donaire,

ja m'he decidit i intentaré fer el PLAN TERRITORIAL ESPECIAL DE ORDENACIÓN TURÍSTICA INSULAR DE GRAN CANARIA.

merci

TriCy ha dit...

M'agradaría retificar em sembla que el pla de marketing d'Andalusía no el te ningú no?? així que me'l demano jo.

paulapeyoK ha dit...

diria que ningu ha agafat Quito oi? El PLAN Q???

Puessss me lo quedo!

Apolinia ha dit...

Hooooooola què tal?
Em quedo amb el pla de San Nicolás de los Arroyos, ok?

EdithNoemi ha dit...

Buenos Dias! yo he decidido trabajar con el Plan Operativo de Desarollo Turístico de la provincia de Misiones.
suerte a todos con el trabajo.

alejandra ha dit...

jo agafo ordenació turistica insular de Lanzarote.bon cap de setmana!!

Xellona ha dit...

jo agafo el número 15, "Plan director de la Catedral de Santa Maria de Vitoria"

Leandro ha dit...

bones! si ningú el té, m'agafo el nº 16. El plan estratégico de desarrollo sustentable de patagones.

Leandro ha dit...

canvio d'opinió, m'he decidit pel nº 5. El plan turístico de ciudades medias del centro de Andalucía.

_laraly_ ha dit...

jo triu el pla estratègic del sud d'australia!

Anna ha dit...

Jo vull fer el numero 34. Tourism British Columbia Service Plan.
Merci